Skip to main content

Onze actuele collectie

Schrijverspunt Uitgeverij

Onze boeken zijn te koop via alle (online) boekhandels in Nederland en België

Dit overzicht is exclusief de honderden titels die imprints in samenwerking met Schrijverspunt Clusteruitgeverij uitgeven

2021 Schrijverspunt schrijfwedstrijd: Toen het licht uitging

Schrijverspunt organiseerde in de zomer van 2021 een schrijfwedstrijd met als thema: ‘Toen het licht uitging…’

De jury, bestaande uit Marian Bouwhuis, Nicole Schilder en Wouter Grootenboer, hebben de inzendingen vakkundig beoordeeld. Het verhaal ‘De boom in’, geschreven door Ewald Hagedorn, is uitgekozen als de winnende inzending.

Van de ingestuurde verhalen zijn 35 inzendingen in deze bundel opgenomen.

Deze bundel bevat bijdragen van Ewald Hagedorn, Marjolein Bijvoet, Danique van der Rijt - de Ridder, Melanie Schoonenberg, Douwe van Domselaar, Martin Reekers, Jan van Beek, Marc van Heugten, Ingrid Oosten, Connie van Vuuren, Erik van der Velden, RiNi Pietersen, Maryse Van Hal, Dennis Barten, Luc Vos, Janneke De Leeuw van Weenen, Erol Tarhan, Stefan van Hulten, Jeroen Zijlstra, Romeo Mazzei, Sandra de Nijs-Elzing, Greet Tulp, Harry Boerkamp, Nick v.d. Berg, Nel Goudriaan, Carolien Lans, Linda Tiemens, Wouter Blokdijk, Alain de Lannoy, Roy van der Zwaard, Dewi Sing, Edith M.L.A. Inspiratiewater, Sanna Munnikendam, Danae Marchal & Erik Klein Meuleman.


 

Ook verkrijgbaar als E-book onder ISBN 9789462665347

Ook verkrijgbaar als luisterboek onder ISBN 9789462665323

 
Auteur: diverse auteurs 
Uitgever: Schrijverspunt
ISBN: 9789462664449
Verkoopprijs: € 15,95
Blz.: 144
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 1113