Skip to main content

Moritz Bilagher: Over het grondig doen van niets

Arend wilde inderdaad een baan, maar zo had hij zich zijn nieuwe werk niet voorgesteld: intriges, rituelen, jargon... het Instituut voor Informatievoorziening, waar hij wordt aangenomen, blijkt een universum op zich met facties die elkaar op het scherpst van de snede bevechten, met nota’s en richtlijnen als wapens.

Het is dan ook maar goed dat er taakgroepen worden samengesteld om helderheid te scheppen, beleidslijnen geformuleerd om inefficiënties te identificeren en waar nodig aan te pakken en structuren worden gestroomlijnd om kosten binnen de perken te houden.

Daarbij is Arend zelf trouwens ook niet voor een kleintje vervaard: hij is immers een alumnus van Algemene Studies, staat bekend om zijn goede vaardigheden en zelfs als hij al niet zo veel motivatie heeft, is hij best bereid zich die eigen te maken.

De juiste man op de juiste plaats, dus?
We zullen het zien: immers is in het Instituut bijna niets wat het lijkt.
Zelfs dat niet.

 
Auteur: Moritz Bilagher 
Uitgever: @Clusteruitgeverij
ISBN: 9789462664821
Verkoopprijs: € 13,95
Blz.: 100
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 725

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Moritz Bilagher: Over het grondig doen van niets"

  • : Blz. 100 - Prijs:€ 13,95