Skip to main content

Onze actuele collectie

Schrijverspunt Uitgeverij

Onze boeken zijn te koop via alle (online) boekhandels in Nederland en België

Dit overzicht is exclusief de honderden titels die imprints in samenwerking met Schrijverspunt Clusteruitgeverij uitgeven

Schrijversblok, notitieboek voor schrijvers

Je hebt een geweldig verhaalidee. Je schrijft het op, je doet wat research en je krabbelt je aantekeningen op bloknootjes en papiertjes.
Langzaam begint je verhaal vorm te krijgen. Je personages komen tot leven, je krijgt een beeld van de locatie waar het zich afspeelt, je hebt opeens inspiratie voor een prikkelende cover en flaptekst en dan schieten je nog een paar mogelijke titels te binnen die in aanmerking komen.
Maar waar láát je al die ideeën, aantekeningen en kladjes? En hoe houd je overzicht en zorg je ervoor dat je niets kwijtraakt? Sommige auteurs zweren bij bierviltjes, oude enveloppen of correspondentiekaartjes; anderen gebruiken complete behangrollen waar ze verhaalstructuur, personages en gebeurtenissen op uitwerken.
Of je nu begint aan een kort verhaal, een roman, een toneelstuk of een filmscenario, in dit notitieboek voor schrijvers houd je al je gedachten, vondsten, aantekeningen en vergaarde informatie bij elkaar. Eenvoudig en gestructureerd en afgewisseld met praktische tips, ideeën en quotes.
 
Auteur: Schrijverspunt 
Uitgever: @Schrijverspunt
ISBN: 9789462662261
Verkoopprijs: € 12,95

Boeken bestellen voor eigen verspreiding is enkel mogelijk voor auteurs van Schrijverspunt Uitgeverij
Hits: 1430