Skip to main content

Alexandra Sfintesco: Startersspel

Startersspel
Een prikkelend kaartspel voor wie overweegt om voor zichzelf te beginnen. Voor trainers, adviseurs, docenten en voor zelfstarters. Het spel kan individueel en in groepen gespeeld worden. De vragen op de kaartjes zetten je aan het denken over hoe jij voor jezelf kunt beginnen.
* Voor welk probleem wil jij de oplossing zijn?
* Waarin onderscheid je jezelf van vakgenoten?
* Waar durf je mee te beginnen?
Hoe werkt het?
Door de vragen te beantwoorden en er met elkaar over te praten, krijg je steeds meer inzicht in hoe jij voor jezelf kunt gaan beginnen. De antwoorden kun je samenvatten in een bondig overzicht en daarmee verschijn jij beter voorbereid aan de start van jouw onderneming.
Wat zit er in?
In het doosje tref je een gebruiksaanwijzing aan met diverse spelvormen. Het spel bevat ook groepsvragen die bedoeld zijn om met elkaar in gesprek te gaan. Via een link kun je antwoordvellen downloaden die je elke keer dat je het spel speelt, kunt gebruiken.
De auteur
Alexandra is sinds 2005 actief als organisatiepsycholoog en was in 2014 medeoprichter van Buro Bries. Mensen duurzaam vrolijk maken, dat is in de kern waar ze het voor doet. In haar gereedschapskist zitten haar ervaring en vakkennis, haar visie op ontwikkeling van mensen en organisaties. Ze denkt analytisch, voelt met oprechte interesse en verrast met haar creatieve blik. Je kunt haar aantreffen als coach, trainer, organisatieadviseur, vastgoed verhuurder en auteuresse.
 
Loopbaanspel
Weet je dat er ook een Loopbaanspel is? Daarmee kun je onderzoeken welk werk bij je past. Kijk voor meer informatie op www.uitgeverijbries.nl.
 
Auteur: Alexandra Sfintesco 
Uitgever: Uitgeverij Bries
ISBN: 9789462661523
Verkoopprijs: € 25,00
Blz.: 38
Is Schrijverspunt je uitgever en ben je de auteur van deze titel? Dan kun je hier boeken bestellen voor eigen verspreiding!
Hits: 1000

Inhoud van je winkelwagen...

Inhoud van je winkelwagen...

Nog geen bestelling...

Review voor: "Alexandra Sfintesco: Startersspel"

  • : Blz.38 - Prijs:€ 25,00