Uitgevers en uitgeven in eigen beheer

Met Schrijverspunt Clusteruitgeverij zijn jouw boeken tegen een laag vast tarief in elke (online) boekwinkel te koop.

De mogelijkheden

Als imprint bij onze clusteruitgeverij kun je veel zelf regelen, maar ook gebruik maken van onze dienstverlening. 

Misschien het moment om een volgende stap te maken?

We helpen je graag om jouw boek of boeken te verkopen.

Meldt je je uiterlijk op 15 juni 2024 aan, dan betaal je tijdelijk geen aanmeldkosten als nieuwe imprint:

Klik hier!

In 3 stappen naar resultaat!

Aanmelden als deelnemer

Aanmelden als imprint

Je meldt je aan als imprint om gebruik te kunnen maken van alle mogelijkheden. De eenmalige kosten ad € 27,50 worden tijdens de aanmeldprocedure gefactureerd. Het deelnemerschap stopt wanneer jij dat wilt of indien voortzetting niet zinvol meer is.

Inloggen als imprint

Na bevestiging van de betaling krijg je toegang tot het besloten deel van de website. Op dit dashboard staan alle opties die verband houden met het uitgeven in eigen beheer, zoals artikelen over de promotie van boeken, handleidingen etc.

Voordelen als imprint

Via het dashboard kun je na verschijning de voorraad- en verkoopresultaten van je boek volgen en kun je online een nieuwe titel aanmelden of gebruik maken van onze verdere dienstverlening.

Aanmelden als imprint bij Schrijverspunt Clusteruitgeverij?