Skip to main content
Webshop Schrijverspunt
Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij

We helpen je graag verder met je boek(-en)

Van manuscript tot boekwinkel is het mogelijk om Schrijverspunt Clusteruitgeverij om hulp te vragen. Voor de meeste zaken hebben we zelf de deskundigheid en ervaring in huis en anders weten we de juiste mensen te vinden. Dit is de webshop met alle mogelijkheden.

Alle prijzen zijn incl. BTW.

Bij het plaatsen van een bestelling verschijnt de winkelwagen onderaan het artikel

Binnenwerk van je boek opmaken

binnenwerk
€ 90,00 (€ 74,38 excl. BTW) + In winkelwagen

Je manuscript is geschreven en je wilt het gaan uitgeven in eigen beheer, maar vind je het mooi vormgeven van de tekst lastig? Schrijverspunt kan je tegen een aantrekkelijke prijs helpen!

Manuscript dient in Word te worden aangeleverd. Wij zorgen voor de opmaak in het gewenste papierformaat, marge's, lettertype, etc. Daarna converteren we het bestand van het binnenwerk naar een drukklaar PDF bestand.
Let op: De aangegeven prijs is de basisprijs en geldt enkel wanneer je manuscript volledig bestaat uit tekst. Wanneer het om meer complexe opmaak gaat, bijvoorbeeld wanneer je manuscript afbeeldingen, tabellen of een afwijkende opmaak heeft etc., bevat, mail ons. Dan krijg je van ons vooraf een offerte.

Kijk op Je manuscript opmaken als boek voor meer achtergrondinformatie over dit product

Op alle bestellingen zijn de Algemene Voorwaarden van Schrijverspunt van toepassing.

Inhoud van je winkelwagen...