Skip to main content
Webshop Schrijverspunt
Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij

We helpen je graag verder met je boek(-en)

Van manuscript tot boekwinkel is het mogelijk om Schrijverspunt Clusteruitgeverij om hulp te vragen. Voor de meeste zaken hebben we zelf de deskundigheid en ervaring in huis en anders weten we de juiste mensen te vinden. Dit is de webshop met alle mogelijkheden.

Alle prijzen zijn incl. BTW.

Bij het plaatsen van een bestelling verschijnt de winkelwagen onderaan het artikel

Aanvraag ISBN en/of EAN-barcode

cbisbn
€ 17,50 (€ 14,46 excl. BTW) + In winkelwagen
eanbarcode
€ 5,00 (€ 4,13 excl. BTW) + In winkelwagen

Zoek en noteer vóór het aanvragen van een ISBN eerst de NUR-code en Thema-code op van je publicatie. Zonder deze codes kun je de bestelprocedure niet afronden.

Er kan maar 1 ISBN tegelijk worden aangevraagd. Na verwerking van de aanvraag bij CB, ontvang je van ons het ISBN via mail.

Door via Schrijverspunt een ISBN aan te vragen, maak je gebruik van onze uitgeversaanduiding. Dat gebeurt onder je eigen, zelfgekozen imprintnaam. Een imprint is de uitgevernaam die voorkomt in of op de publicatie en als zijnde de uitgever bij het product op websites vermeld staat.

EAN-barcode

Bij distributie van een boek via CB is het verplicht van het ISBN een EAN-barcode te (laten) maken die op de achterzijde van het boek geplaatst dient te worden, bij voorkeur rechtsonder. Zo voorkom je dat de barcode beschadigd raakt door vouwen, kreuken of naden.
Een EAN-barcode is een streepjescode van het ISBN. Hiermee kan het boek door CB, boekhandels en bibliotheken snel herkend worden bij het te scannen.
Voor de juiste afmetingen en plaatsing van de EAN-barcode, download de CB-Barcodewijzer (PDF).

 

Kijk op "Wat is ISBN en waarom heb je het nodig" voor meer achtergrondinformatie over dit product

Kijk op "NUR-, Thema- en BISAC-codes" voor uitleg over de codes

Op alle bestellingen zijn de Algemene Voorwaarden van Schrijverspunt van toepassing.

Inhoud van je winkelwagen...