Skip to main content
Webshop Schrijverspunt
Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij Webshop Schrijverspunt Clusteruitgeverij

We helpen je graag verder met je boek(-en)

Van manuscript tot boekwinkel is het mogelijk om Schrijverspunt Clusteruitgeverij om hulp te vragen. Voor de meeste zaken hebben we zelf de deskundigheid en ervaring in huis en anders weten we de juiste mensen te vinden. Dit is de webshop met alle mogelijkheden.

Alle prijzen zijn incl. BTW.

Bij het plaatsen van een bestelling verschijnt de winkelwagen onderaan het artikel

Mockup: 3D afbeelding van je boek

mockup
€ 17,50 (€ 14,46 excl. BTW)

Een 3D-mockup is een realistische en visueel aantrekkelijke weergave van je boek, dat lijkt op een foto maar gemaakt is van de losse afbeeldingen van rug, voor- en achterzijde van de boekcover.
Op internet zijn veel websites te vinden waar gratis 3D-mockups gemaakt kunnen worden. Andere websites bieden de Photoshop-bestanden aan waarmee eenvoudig de mockup in elkaar te zetten is.

Is het maken van een 3D-mockup net iets te ingewikkeld voor je? Vraag het Schrijverspunt! Wij kunnen je tegen een aantrekkelijke prijs helpen. Je levert ons je volledige cover of de losse afbeeldingen aan en desgewenst een achtergrondafbeelding.
We bieden een aantal vaste ontwerpen.

Stuur ons een mail voor uitleg over de procedure.

om een mail te sturen naar Schrijverspunt voor meer informatie

Op alle bestellingen zijn de Algemene Voorwaarden Schrijverspunt van toepassing!

Inhoud van je winkelwagen...